ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ

O Βαγγέλης Μπέκας γεννήθηκε στην Πρέβεζα το 1976. To 2009 κυκλοφόρησε το πρώτο του μυθιστόρημα Tο 13o υπόγειο, το 2011 ακολούθησε το μυθιστόρημα Φετίχ, και τα δύο από τις εκδόσεις Μπαρτζουλιάνος. Το τρίτο του μυθιστόρημα Οι αισιόδοξοι κυκλοφόρησε το 2013 από τις εκδόσεις Γαβριηλίδης. Επίσης, συμμετέχει στις συλλογές διηγημάτων: Ιστορίες βιβλίων (συλλογικό, εκδόσεις Καστανιώτη, 2014) και Crisis 10+1 (συλλογικό, εκδόσεις Βακχικόν, 2012). Διηγήματά του έχουν δημοσιευτεί ακόμα σε εφημερίδες και περιοδικά, ενώ δύο εξ αυτών «Τα σκοτάδια» και «Το μεγαλύτερο έγκλημα» έχουν δραματοποιηθεί και ανεβαστεί σε θεατρική παράσταση (Μάιος 2012).

Το 2014 του απενεμήθη Έπαινος στον 1ο διαγωνισμό της Ένωσης Σεναριογράφων Ελλάδος (πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού) στην κατηγορία διασκευασμένο λογοτεχνικό έργο. Για σενάριο μεγάλου μήκους που βασίστηκε στο μυθιστόρημά του Tο 13ο υπόγειο

Το 2015 ακολούθησε το 1ο βραβείο πρωτότυπου σεναρίου μεγάλου μήκους για το έργο του Η χύτρα, στον επόμενο διαγωνισμό της Ένωσης Σεναριογράφων.

Δραστηριοποιείται στην καλλιτεχνική ομάδα Barouak, η οποία ασχολείται με την παραγωγή βιντεοποιημάτων και άλλων οπτικοακουστικών project, ενώ παράλληλα καταπιάνεται και με το σενάριο.

http://barouak.blogspot.gr/

Έγραψαν για το τελευταίο του μυθιστόρημα:

«Ο αναγνώστης έχει λόγους να εκπλήσσεται συνέχεια».

Χρήστος Σιάφκος, Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία

«Η πλοκή εξελίσσεται σε ισορροπημένο ρυθμό ανάμεσα στην εμβάθυνση στα προφίλ των χαρακτήρων και την εξέλιξη της ιστορίας […] Ο Βαγγέλης Μπέκας αφηγείται εξαιρετικά μια ιστορία, αλλά κυρίως παρουσιάζει και μια οπτική για την αισθητική παιδεία και την αισιοδοξία ως μέσο για την καλυτέρευση της καθημερινότητας».

Στέφανος Ξένος, diavasame.gr

«Οι Αισιόδοξοι είναι μια σύνθεση αποτελεσματική, στο πλαίσιο και υπό τους όρους του αστυνομικού μυθιστορήματος, που δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα πολυμεταφρασμένα και διάσημα, αλλά και με μια υποδόρια ειρωνεία που υπερβαίνει πλαίσιο και όρους».

Γιάννης Παπαγιάννης, Ελεύθερος Τύπος της Κυριακής