Το διάστημα 2009 – 2012 παρακολουθεί μεταπτυχιακά μαθήματα στην Βυζαντινή μουσική με καθηγητές τους κ.Αχιλλέα Χαλδαιάκη διδάκτορα του τμήματος Μουσικολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών και τον κ.Ιωάννη Αρβανίτη διδάκτορα του Ιονίου πανεπιστημίου, την Θεωρία της Ανατολικής Μουσικής με τον κ.Χρίστο Τσιαμούλη, την Ρυθμική με τον κ.Σωκράτη Σινόπουλο καθηγητή του τμήματος Μουσικής επιστήμης και τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, τον Τροπικό Αυτοσχεδιασμό με τον κ.Μάνο Αχαλινωτόπουλο και το Παραδοσιακό τραγούδι με τον κ. Παναγιώτη Παππά.
Διακονεί ως Ιεροψάλτης σε διάφορους Ιερούς Ναούς της Θήβας και της Αθήνας τα τελευταία 17 έτη.
Είναι ακόμη μέλος της Βυζαντινής χορωδίας του τμήματος μουσικολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών «Οι Μαΐστορες της ψαλτικής τέχνης» με χοράρχη τον κ. Αχιλλέα Χαλδαιάκη καθώς και της χορωδιάς “Ιλισιώτες Ψάλτες” με χοράρχη τον διδάκτορα κ. Γρηγόριο Αναστασίου.
Είναι μέλος της ορχήστρας του Αντώνη Απέργη παίζοντας Ούτι.
Το σχήμα “Ο πάπυρος του κ. Fackelmann” υπό την διεύθυνση του κ. Γιώργου Λυκούρα είναι ένα ακόμη σχήμα στο οποίο συμμετέχει, παρουσιάζοντας τις συνθέσεις και το ερευνητικό έργο του μουσικοσυνθέτη-ερευνητή.
Ως μέλος του σχήματος “Seyir” έχει πραγματοποιήσει πληθώρα συναυλιών στην Ελλάδα και το εξωτερικό παρουσιάζοντας ρεπερτόριο έντεχνης και παραδοσιακής ελληνικής μουσικής, Εthnic, διασκευές folk κομματιών από παραδόσεις άλλων λαών και οργανικές αποδόσεις βυζαντινών κρατημάτων.
Με το μουσικό σχήμα “Ελικόνια” παρουσιάζει παραδοσιακούς σκοπούς και τραγούδια απ’ όλη την Ελλάδα αλλά και όλη την Ανατολή.
Είναι ακόμη μέλος του συγκροτήματος “Τεχν-Άσματα”, ένα μουσικό trio που ασχολείται με τη ρεμπέτικη, παραδοσιακή και έντεχνη μουσική, σεβόμενο τις πρώτες εκτελέσεις των μουσικών έργων.
Τα τελευταία 2 έτη είναι επίσης μέλος, παίζοντας ακουστικό μπάσο, της Arab orchestra, μιας ορχήστρας που ασχολείται αποκλειστικά με την κλασική Αραβική μουσική.
Από το 2004 διδάσκει Κιθάρα, Ούτι, Λάφτα, Σάζι-Ταμπουρά, Λαούτο, Μαντολίνο-Μαντόλα, Τζουρά-Μπαγλαμά κ.α. έγχορδα, Βυζαντινή μουσική και Θεωρία ανατολικής μουσικής, Δρόμοι – μακαμάτ για ευρωπαϊκά συγκερασμένα όργανα, και τροπικό Αυτοσχεδιασμό, στην μουσική σχολή της Ιεράς Μητροπόλεως Θηβών και Λεβαδείας, τον σύλλογο Μικρασιατών Θήβας, την Ενοριακή σχολή Αγίων Αναργύρων Ηλιούπολης, τη μουσική σχολή “Γέφυρες” και σε άλλες σχολές και διοργανώνει σεμινάρια για την Ανατολική και τη Βυζαντινή μουσική.
Παίζει ακόμη: Άταστη κιθάρα (ηλεκτρική, κλασική), Κιθάρα με μπερντέδες, Μπασοκίθαρο με επιπλέον μπάσες χορδές, Tanbur, Buzuq, Curabab, Αλγεριανή μαντόλα, Ισπανικό Λαούτο, Bandurria, Ακουστικό μπάσο, ενώ τα τελευταία χρόνια πειραματίζεται και με διάφορα νυκτά όργανα απ’ όλον τον κόσμο όπως: Μπαλαλάικα, Tres cubano, Viola campaniça, Waldzither, διάφορα Stössel-laute, Akkordzither κ.α.
Διηύθυνε για 3 έτη την γυναικεία χορωδία του Συλλόγου Μικρασιατών Θήβας.
Από το 2020 διδάσκει σε μουσικά σχολεία της χώρας ως καθηγητής στο Ούτι και τη Βυζαντινή μουσική.
Τα τελευταία χρόνια ασχολείται με την συγγραφή συγγραμμάτων που αφορούν την ελληνική μουσική. Μερικά απ’ αυτά είναι:
- Μέθοδος εκμάθησης των τεχνικών της κιθάρας που χρησιμοποιούνται στην λαϊκή και παραδοσιακή μουσική.
- Ολοκληρωμένη μέθοδο για Ούτι.
- Μέθοδος ασκήσεων για τους μαθητές βυζαντινής μουσικής.
- Σύνταξη μουσικής συλλογής, με φωνητικές και οργανικές συνθέσεις της κλασικής ανατολικής μουσικής, τις οποίες μεταγράφει στην βυζαντινή σημειογραφία.
Σπούδασε Πολιτικός Μηχανικός Τ.Ε
Συνεργασίες
Λιζέτα Καλημέρη, Αντώνης Απέργης, Λένα Αλκαίου, Μαριώ, Χρόνης Αηδονίδης, Νίκος και Γιασεμή Σαραγούδα, Κατερίνα Παπαδοπούλου, Νίκος Χατζόπουλος, Στάθης Κουκουλάρης, Λευτέρης Ζέρβας, Δημήτρης Ζάχος, Πόπη Αστεριάδη, Νεκταρία Καραντζή κ.α.